Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

piątek, 26 marca 2010

Sesja 04.03.2010

Zdjęcia z J...



"Smutna"

Na początku miałem pewne obiekcje żeby zaproponować sesję dobrej przyjaciółce. Wiadomo, że przyjaciół nie powinno się traktować przedmiotowo a podczas sesji czasem zdarza mi się spojrzeć na modela "jak na przedmiot". Z drugiej strony wytłumaczyłem sobie, że fotografią zajmuję się od dwóch lat z czego pierwsza sesję udało mi się zorganizować niespełna dwa miesiące przed zdjęciami z J...


Mało jest osób, które samym uśmiechem potrafią powalić na łopatki ;)
"Wesoła"



Wbrew obawom J... była bardzo zadowolona z mojej propozycji. Sesja przebiegła bardzo gładko i pozostały po niej wspaniałe wspomnienia utrwalone na fotografiach.


"Wymuszenie"


J... okazała się wspaniałą modelką, z którą jeżeli nadarzy się taka okazja z chęcią nawiążę ponowną współpracę :) Dziękuję również Marcinowi za asystę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik