Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

poniedziałek, 31 października 2011

Portretowo 31.10.2011

Ola...
(czyli wspaniała modelka ale przede wszystkim wspaniała osoba:) )





                Mamata, matata...? Cholera, zgaduję, że tak mogła być nazwana tamta książka... I tak jak w bajach składanych wyłącznie z obrazów... Czy rzeczywiście wyłącznie? Hmmm może tam jest tekst, wypisany jak to na dobrą baśń wypada-niewidzialnym tuszem? Widzą go wszyscy na swój własny sposób. Niektórzy go omijają, są tacy którzy panicznie wręcz się go boją, jeszcze inni wciąż go poszukują! Lecz czasem wystarczy przypadkowy  synkretyczny zbieg słów, obrazów, myśli, gestów i czynów.  Wtedy wystarczy jedna wspólna myśl, ukoronowana słonecznikowym uśmiechem-wzajemnym wejrzeniem w oczy...W takiej chwili jedno obicie w oczach podarowuje  jakże cenną iskrę sensu ;) Dziękuję Olu! ;)


                Nie dostałem jeszcze wołanych błon Kodaka z tejże wspaniałej sesji, prezentuję więc na razie zdjęcie testowe z EOS'a 450'ki.


Because...

1 komentarz:

  1. Mamoko! Obawiam się jednak, że wiedzą o co chodzi tylko Ty, ja i Anc, która podarowała mi tę książkę! :) "Dawno temu w Mamoko". Gdy zrozumiałam, że to ten zbiór obrazów masz na myśli- wszystko stało się jasne!Zaiskrzyło sensem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik