Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

piątek, 4 czerwca 2010

Krajobrazy 04.06.2010

Zebrane z kilku miesięcy...

135mm 1/30 s f 4,5 ISO 1250


Większość zdjęć zostało naświetlonych podczas wycieczek rowerowych. Co zrobić, takie hobby :) Ostatnie zdjęcie zostało zrobione podczas spaceru w okolicy stadionu Falubazu w Zielonej Górze.

Powyższe zdjęcie zostało zrobione w już szybko zanikającym świetle. Efekt zachodzącego słońca spotęgowała coraz szybciej podnosząca się mgła, którą podkreśla znikający w dole kadru słup wysokiego napięcia:)

28mm 1/1000 s f 8 ISO 400


Jezioro Kosobudzkie czyli "Małe" od strony drogi. To naprawdę małe urocze jeziorko, którego okrążenie nie zajmuje więcej niż 15 minut na pieszo. Nie ma tam żadnej plaży więc ludzie nie płoszą zwierząt. Dzięki temu można tu często zobaczyć pijące wodę sarny, dziki, wygrzewające siew słońcu jaszczurki i węże oraz całe mnóstwo ptactwa wodnego :)

50mm 1/125 s f 22 ISO 400


Zdjęcie naświetlone zostało niedaleko drogi pomiędzy Niedźwiedziem a Węgrzynicami. Pomimo wsyokich na pół metra pokrzyw nie dałem za wygraną, przedarłem się do miejsca, z którego uzyskałem piękny kadr i... oto wyniki poświęcenia ;D

50mm 1/500 s f 3,5 ISO 800


Ostatnie zdjęcie jak juz wspomniałem zrobiłem niedaleko ulicy Wrocławskiej w Zielonej Górze. Był to pierwszy słoneczny dzień po mroźnej zimie dlatego aż korciło mnie żeby wyjść z domu i zapisać kilka kadrów ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik