Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

niedziela, 6 czerwca 2010

Weekend 03-06.06.2010

Co działo się podczas długiego weekendu?

28mm 1/250 s f 2,8 ISO 200


Działo się i to bardzo dużo! Nareszcie można było wyjść na spacer bez ciepłego swetra i kurtki w przypadku wystąpienia opadów atmosferycznych ;D To nastawiło mnie bardzo pozytywnie do świata. Nawet zapalenie gardła nie popsuło mi planów na spacery z aparatem podczas tak wspaniałej pogody - nie mogło być inaczej! Koniec końców weekend skończył się a ja nie przetrwałem tych kilku dni w jedym kawałku ale o uszczerbku na zdrowiu napiszę w dalszej części posta.

28mm 1/80 s f 2,8 ISO 100


Spacery, wyjazdy nad jezioro i wspaniałe samopoczucie zaowocowały mnóstwem zdjęć... Wyobraźnia ruszyła a wraz z nią dłoń trzymająca aparat ;) Niestety nie mogłem sobie pozwolić na wyprawy rowerowe ;/ Ryzykowałem samymi spacerami nie leżąc w łóżku-na szczęście wyzdrowiałem ściśle przestrzegając diety apapowo gripexowej :P

50mm 1/2500 s f 1,7 ISO 100


Wcześniej wspomniałem, że doznałem uszczerbku na zdrowiu... Otóż nie służy mi większa ilość wódki co zaowocowało wielkim strupem na łokciu ;D

Miłego oglądania ;)

50mm 1/250 s f 4,5 ISO 100


50mm 1/800 s f 1,7 ISO 100

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik