Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

środa, 22 września 2010

Reportaż 22.09.2010

Ruchome Obrazy






























Nie będę się rozpisywać, zamiast tego wolę nakreślić sytuację bardziej lapidarnie: oto efekt pomysłu dnia dzisiejszego, hmmm... wieczoru kiedy wpadł mi do głowy pomysł na wyżej zamieszczone, zamglone, poruszone oraz abstrakcyjne fotografy ;) Muszę zaznaczyć, że miałem okazję fotografować niemal od godziny 13 do godziny 20. Wyszalałem się innymi słowy! Zapraszam do oglądania! resztę fotografii dodam do albumu w Picasa Web Albums!
























Oto piosenka, która umilała mi czas podczas zmian lokacji ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik