Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

środa, 1 września 2010

Reportaż 01.09.2010

VW Garbus...
oraz rozpoczęcie roku szkolnego ;)




Podczas wczorajszego wieczoru filmowego (o którym napisze w dalszej części wpisu) dowiedziałem się o wyjeździe do Łagowa na rozpoczęcie roku szkolnego. Z racji, że od dawna nie mogłem wybrać się nigdzie z puszeczką- instynktownie wywęszyłem więc we wspomnianym wyjeździe dobry temat na reportaż. Skończyło się jednak kilkoma portretami oraz garbusem, który natychmiast przykuł moją uwagę ;) Garbus-jak się później okazało- należy do znajomej mojej Matki. Pierwsze o czym usłyszałem to choreldalna ilość pieniędzy wydana rzekomo na remont tego pięknego auta. Nic dziwnego - fotele tapicer pokrył jasną skórą zaś chromowane elementy z wyrachowaną dokładnością odbijają ponure sylwetki sąsiadujących pojazdów a lakier odbija sylwetkę każdego gapia wprawiając go w trywialny zachwyt ;) Haha, magia nieśmiertelnego VW Garbuska :P

Wspomnę również, że jechał z nami brat Marcina, dla którego dzisiejsz
y dzień był pierwszym w gimnazjum. Świetliste czasy przed nim ;) Pamiętam jak wyglądał mój pierwszy dzień w nowej szkole zaraz po ukończeniu szkoły podstawowej! Byłem przerażony jednak ponad wszystko starałem się zamaskować swój stan! Tak na wszelki wypadek, bo nie wiadomo co "inni" pomyślą ;>
























Tak się składa, że przed laty cała nasza trójka szczyciła się legitymacją z podbitą pieczątką tejże instytucji oświatowej ;) Bardzo miłym akcentem były rozmowy z nauczycielami, którzy nas rozpoznali ;) Reakcja Pana dyrektora mnie wręcz onieśmieliła. Tak się złożyło, iż przypadkowo wpadliśmy na siebie i... przez moment zapanowała cisza, trochę niezręczna cisza ;) Po chwili wpatrywania się we mnie i w Bartka skojarzył nasze "osłupiałe" twarze po czym już ze szczerym uśmiechem wymówił nasze nazwiska. Pani polonistka postraszyła nami uczniów :D Kurwa, czy my wyglądamy na bandziorów ze slums'ów żeby nami dzieci straszyć?? ;D Hahah dobry stary humor Pani Joli!













Pod koniec wspomnę o wieczorze filmowym a raczej o jego meritum czyli o samym filmie. Szczerze polecam film pod tytułem "Nieodwracalne" reżyserii Gaspara Noé. Film można obejrzeć On-Line pod TYM adresem!l Moim zdaniem to naprawdę genialne dzieło ukazujące koszmar okrucieństwa gwałtu, reakcji najbliższych oraz chorych dewiacji i cynizmu oprawcy. Sposób kierowana kamera oraz inwersja czasu akcji... Świetne pomysły, które we współczesnym kinie mało kto ma odwagę realizować! Gorąco polecam. Katharsis gwarantowane!

Poniżej umieszczam kawałek na dziś ;)


Życzę wszystkim czytelnikom miłego słuchania i oglądania zdjęć! ;)


1 komentarz:

  1. Garbus ma strasznie fajny, szalony zielony kolorek. Gimnajzum? Dla mnie to był mały pikuś bo byłam w klasie z tymi samymi osobami co w młodszych klasach i nauczyciele też byli tacy sami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik