Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

niedziela, 19 czerwca 2011

Poetycko 19.06.2011

Aż Morfeusz zmoczył spodnie...
(czyli wiersz do polatania)




Morfeuszu

Wzleciałem twardo utkana myślą 
już nie stąpałem po ziemi, znak?
Potężna jest gra ułudy zmysłów.

Bez skrzydeł, bez maszyn, z chęci
pękającą trudem znaczeń czaszką
chęcią i strachem ze mną lecącym.

Nie po raz ostatni spotkalem 
alegorie 
siebie widzianego, w innych snutego.

Choć spadałem by okradać własne zwłoki
nigdy nie miałem pewności...
Dlatego dalej latam i nie wiem napewno

A D W A R P 

Tak, zależy kim można się stać
zależy skąd się patrzy
z góry czy z dołu.


Ostatni może już raz, kto to wie? ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik