Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

sobota, 10 września 2011

Abstrakcyjnie 10.09.2011

Marilyn Moonrover...
(czyli wariacje po skończonej sesji:) )


               Koniec dnia... Jak go spędziłem? Głowinie na wizycie w Carefourze po płótno malarskie, oraz kilka  bloków A3, następnie od 14 do teraz malowanie... Dopiero co zacząłem "coś" co traktuje o istocie snu! Nie znaczy to jednak, że nie boli mnie kark, cholerna, nie, pierdolona sztaluga albo raczej pufa, na której się usadowiłem ;) 


Co za wieczór, co za noc ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik