Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

wtorek, 13 kwietnia 2010

Zajęcia 12.04.2010

Analogowo...

Stało się! Zrozumiałem jaki potencjał niesie w sobie fotografia analogowa! Nic tylko zbierać na Mamiya 645 i oczekiwać okazyjnej aukcji na Ebay'u :) Abstrahując od sfery marzeń muszę przyznać, że czeka mnie wiele wyrzeczeń aby skompletować własny analogowy system oraz ciemnię...

"Dobrozłość"
Jena flektogon MC 50mm f 4.0 Czułość kliszy 100


Pomysł na powyższe zdjęcie zaświtał mi w głowie podczas zajęć z fotografii. Moja interpretacja jest następująca: ukazanie niższości cielesności nad duszą. Jak dla mnie, jest to temat rzeka, jeden z najbardziej uniwersalnych! Mankamentem powyższego zdjęcia jest przepalenie postaci stojących na krześle czego można było się spodziewać ponieważ naświetlanie kliszy polegało na kilkukrotnym użyciu małego przenośnego flasha o mocy przewodniej nie przekraczającej 40 dla ISO 100. Zdjęcie zostało wykonane oczywiście przy wykorzystaniu czasu "B" aparatem średnioformatowym. Następnie zdjęcie zostało "zeskanowane" jedynym sprzętem jakim obecnie dysponuję czyli "gieiksem"(wrzuciłem już zeskanowane). Po wyżej wymienionych czynnosciach korzystając z dobrodziejstw technologii oraz geniuszu niejakiego Billa G... zmieniłem dominantę koloru czarnego na purpurę, dodałem ramki na górze i dole oraz znak wodny w prawym dolnym rogu.

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik