Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

piątek, 23 lipca 2010

Slideshow 23.07.2010

B & W...


format *.wmv 28,9 mb


Wiem, że następnym postem miała być "Sesja z Martyną" ale tak dzisiaj rano postanowiłem zebrać zdjęcia b&w oraz wykorzystać je do zrobienia pokazu slajdów.

Wczoraj będąc poza domem dostałem informację o zbliżającej się burzy. Nic by się nie stało gdybym nie był w tym momencie około 6 km od domu. Muszę wspomnieć, że zmuszony byłem do pieszego powrotu... Nie będę ukrywać iż przeraziła mnie perspektywa szukania schronienia pośrodku "niczego" z metalowym statywem na plecach ;] Na szczęście burza rozpętała się dopiero nad ranem. Dzięki temu miałem sposobność do zdjęcia butów i schłodzenia stóp w chłodnej trawie rosnącej na podmokłym gruncie... Heh spacerowałem w ten sposób prawie cztery kilometry ekscytując się całą gamą leśnych zapachów oraz zachodzącym, odbitym od traw słońcem ;) Cały świat aż po horyzont wydawał się być uszyty ze szczerego złota! Jedynym minusem tej wyprawy była cała masa rządnych krwi owadów, którym de facto posłużyłem za środek lokomocji. Mimo wszystko... dalej żyję a w moich żyłach ciągle płynie krew ;P

Miłego oglądania!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik