Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

piątek, 7 stycznia 2011

Sesja 07.01.2011

Iskry w obiektywie...
(wypady portretowe podczas przerwy świątecznej)


Jak według mnie powinny wyglądać udane święta? To pytanie nie nurtowało mnie nawet sekundy gdyż natychmiast udało mi się na nie odpowiedzieć! Udane: czyli z rodziną i przyjaciółmi, z aparatem w ręku, z poezją na wargach,  z książkami i z wyśmienitymi filmami! Niestety nie można oczekiwać całkowitego spełnienia powyższych kryteriów. Przez całe święta myślałem o przyjacielu, którego nie widziałem od wielu miesięcy, do którego szczerze mówiąc bardzo tęsknię ale niewiele mogę na ten stan poradzić ;/ Mogę zaryzykować stwierdzenie, że dzięki tym refleksjom powstało kilka wierszy lecz wciąż zadaję sobie pytanie: czy stworzenie kilku tekstów jest warte tęsknoty za przyjacielem? 


Na szczęście miałem nieograniczony wręcz kontakt z resztą przyjaciół, których zawsze mam "na miejscu" ;) Dzięki nim nie zamartwiałem się dzień w dzień! Spotykaliśmy się niemal codziennie wszczynając iście filozoficzne dysputy chrzczone jasnym, zimnym piwkiem!



Daga-zdjęcie zrobione klika dni po świętach. Pentax Me Super, 28mm, ILFORD FP4+

Kodak Gold 200
Kodak Gold 200


Najważniejsze że miałem mnóstwo czasu na fotografowanie. Niestety, połową zeskanowanych negatywów zdaje się być uszkodzona co najprawdopodobniej jest winą wadliwie nagranej płyty... Dlatego też na następne zdjęcia i reportażyk z wigilii trzeba będzie poczekać przynajmniej do przyszłego wtorku. Jak wspomniałem na początku wpisów dysponowałem również masą czasu by wylać myśli na papier czego skutki można obejrzeć dwa wpisy wcześniej ;)


Teraz wracam powoli do pisania pracy licencjackiej- kiedyś trzeba zacząć. Życzę wszystkim miłego dnia!


Umilacz dla uszu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik