Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

środa, 2 lutego 2011

Abstrakcyjnie 02.02.2011

Cóż, ten post miał posiąść inną nazwę...
(jednak zawsze mogło byc gorzej)



HP5 + - wołana standardowo jak 400'ka, budynek PGA.


W tym miejscu pragnę jeszcze raz podziękować wszystkim ludziom, który życzą mi powrotu do zdrowia!

FP4 + - na papierze nie poszło mi tak dobrze ;P
FP4 +




HP5 +
Performance drugiego roku AK.



































































Widok z wiaduktu na Niepodległości.



Ukochana wielokrotna ekspozycja! 




Spadła, leniwym bezkształtem świata
Spadała, marznąc w pustce czasu
Miała spadać, ale jeszcze wtedy
nie spodziewałem się jej wizyty
Nie bałem się jej zimnych pieszczot
Nie balem się początku niebytu
Balem się bowiem cichego wyjścia 
bez słów szybujących z wiatrem
i bez was, moi Kochani!

Dlatego spadła...


Uspokajająca nerwy... kojąca puchnące głowy....

1 komentarz:

  1. ojej ;)no to słabo... co żeś zrobił ;>
    wracaj do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik