Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

wtorek, 3 maja 2011

Abstrakcyjnie 03.05.2011

Wykopane z celuloz w segregatorze...
(tak naprawdę to już ze skanów na dysku, segregator został w ZG :) )


V.



              Pewien ciekawy dzień u kumpla... Dobrze, że większość znajomych zdążyła się przyzwyczaić że podchodzi się do nich z aparatem i robi dziwne rzeczy. Zdjęcie nazywa się "V". Co do treści to jest silnie emocjonalna i trudno ją przełożyć na język znaków. Pozostają symbole:)


Sylwester-łuna nad Poźrzadłem



Czasami zdarza się, ze zdjęcia robi się pod wpływem środków, które(jak twierdzą jedni) otwierają myśli na świat, pozwalają na kontemplacje śpiewem gardłowym nad losem przodków czasami powodują eskalację radości i dosłownie kolorowe widzenie. Mniejsza o to... ;) Sylwestrowe zdjęcie podczas kontaktu z przodkami robione :) (Kodak;>)



Pokój w ZG-nudy po zajęciach :


No... Dzieci wesoło wybiegły ze szkoły, zapaliły papierosy, wyciągnęły aparaty. Nudne zajęcia, nudny koniec zimy. Książki się skończyły a twórczego zajęcia brak. Trzeba było kombinować!


Powrót do domu komunikacją zastępczą.


Nie zapomnę tego dnia. Wracałem do domu rodzinnego na weekend. Po porostu-odpocząć od miasta ;) Rzepin, stacja PKP. Ruch pociągów zatrzymany do odwołania. Zarząd kolei państwowych wykazał się niekontrolowaną eskalacją empatii czego skutkiem była komunikacja zastępcza(czyt. PKS). Istnym demagogiem była pani władająca głosem zapowiadającym ratunek z opresji ,że o odmrożeniach nie wspomnę ;> Nie wiedzieć czemu podróżni ucieszyli się na wieść o zmianie przewoźnika. Biedni głupcy... Okazało się, że w stronę "wygnajewa" jadę tylko ja. Cały autobus tylko dla mnie, kierowcy i konduktora. Grzecznie przywitałem się, porozmawiałem przez moment po czym usiadłem i ruszyliśmy. Słuchawki na uszach widocznie zachęciły szczerych do bólu panów aby porozmawiać de facto tak jakby mnie nie było w środku. Dla ich nieszczęścia, skończyła się playlista w mp3 a ja usłyszałem fragment konwersacji.

         "KONDUKTOR-kurwa... jedziemy do tych Drzewiec? Jak nie pojedziemy to godzinę wcześniej skończymy nie Stefan? KIEROWCA-A pierdolić, nic im się nie stanie jak dzisiaj nie pojadą!"

Szczena mi opadła, cynizm wypływał z nich wszystkimi otworami ciał ;D


Religioznawstwo- jednostajnie ukierunkowane ;]

Nawiązanie do zajęć z doktryn ... Żal mi wykładowcy. Klapki na oczach... ;] Rok temu znajomi wybrali zajęcia z panem doktorem. (przedmiot do wyboru) Możliwości były trzy: Astronomia, Ekonomia oraz Religie Świata. Pierwsze dwa na spokojnie, ludzie coś z tego wynieśli. Religie Świata... hmmm przedmiot powinien nazywać się odłamy chrześcijaństwa ;] Rozumiem, że ktoś może głęboko wierzyć - szczerze? Plus dla niego jeżeli czyni to z niego lepszego człowieka. Są jednak wyjątki nie będące rzadkością ;D Obecnie cały rok musi uczęszczać na zajęcia z Doktryn... Zgadnijcie! Opowiada o Chrystusie, jego dobroci i łasce po czym śmieje się z wyznawców innych religii oraz ateistów. Czuję się delikatnie mówiąc urażony ;]


Zjednoczona... elektrownia ;>


Elektrownia na al. Zjednoczenia. Spacer ze znajomymi. Spotkaliśmy się w ciemni aczkolwiek po wywołaniu kilku rolek postanowiliśmy wyruszyć w teren. -20C, noc i śnieg po kolana. Zachciało nam się spacerować ;D Myślę że Watykan brak jakichkolwiek odmrożeń uznałby za interwencję Karola ;> :D


Achh zapomniałbym ... Wczoraj dzięki wyśmienitej niekompetencji rodziny mieszkającej na parterze dnia wczorajszego gościliśmy w salonie Panów strażaków, kłęby dymu oraz piłę spalinową do cięcia podłogi ;) Nie czyścili komina, czego skutkiem było osadzanie się sadzy, która się najnormalniej w świecie zapaliła w kominie ;) Dobrze, że straż przyjechała szybko i efektownie wygasiła pożar:)


Proszę bardzo, klimat musi być:) :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik