Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

niedziela, 5 grudnia 2010

Niedzielny wieczór 05.12.2010

"Blondyn" wieczorową porą...




















Cóż... Od dawna nie napisalem w tym miejscu nic konstruktywnego... Mea culpa ;) Myślę, że znakomitą formą specyficznej rekompensaty będzie "wrzucenie" kilku zdjęc, których do tej pory nie publikowałem. Tyle tytułem lapidarnego wstępu, czas przejśc do bardziej wykwintnych form przekazania informacji! Jest wieczór (co czujniejsi czytelnicy wyczytali w nagłówku), niedziela, męczą mnie cykliczne napady nudności najpewniej związane ściśle z wieczorem dnia ubiegłego a może raczej z formą spędzenia tamtego wieczoru...




















Niedługo, tj we wtorek postaram się zawitac w studiu i zrealizowac pomysł, który dojrzewał mi w wyobraźni od dłuższego czasu nie pozwalając skupic się nad innymi formami spędzania czasu :) Do momentu zaprezentowania pracy postanowiłem nie zdradzac formy wyżej nadmienionego działania. Z zaskoczenia powinno smakowac bardziej kolorowo!




















Również we wtorek postaram się wywołac dwie rolki filmu. 400 zalega w lodówce już od 2 tyg a w Pentaxie zostały mi raptem 4 klatki to naświetlenia. W środę powinienem odebrac wcześniej oddane do skanowania filmy i umieścic je na stronie. Kto wie? Może uda mi się w środę również zamieścic pracę, o której smaku wczesniej wspomniałem!





















Z racji chorowania z Flunk'a :



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik