Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

środa, 30 marca 2011

Abstrakcyjnie 30.03.2011

Człowieczeństwo...
(na ile jesteśmy nami?)



Człowieczeństwo - wersja przemyślana, poprawiona ;) Agfa APX 100


Nie umarłem. 
Na ile będąc ludźmi
jesteśmy ludzcy?
Patrząc jak czas
rzeźbi wspomnienia
delektuję się tą ironią
jak wonią wykwintnego 
dania.

Nie żyłem.
Na ile bylem ludzki
osobistym istnieniem?
Wciąż zadaję sobie 
huczące w głowie pytanie
czy bardziej ludzkie jest 
moje ciało czy
myśli?

Ono jest.
Całą planetą żywiącą setki stworzeń
codziennie coś w niej odchodzi 
codziennie coś się w niej powiela.
Mieszkam w nim.
Szanuję je i pielęgnuję,
kocham je.
Mocniej kocham tylko przyjaciół!



Dembowskiego 78 - Wrocław.
Monumentalne.




















Aby uszy nie zasnęły:

4 komentarze:

  1. Podoba mi się, jedynie coś z tym zdjęciem na środku można byłoby pokombinować,żeby nie widać było krawędzi, tylko jakoś to wtopić;).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik