Wyszukaj na stronie...

"- Czy nie zechciałby pan przysiąść się do nas?

- Nie, nie chcę - odpowiedziałem." - Franc K(a)

czwartek, 3 marca 2011

Studyjnie 2-3.03.2011

Nocne fotografowanie w AF'ie  #1...
(część pierwsza z EOS 450D - za jakiś czas wstawię skany negatywów)



Jeden soft-świecone mocno z góry.
Światło zastane 1/15s.




















             Wynajęta na noc sala, trochę pomysłów i masa dobrej zabawy, pracy? ;) Nawet jeżeli miałaby to być praca to byłaby najlepszą z możliwych! 

Wysoki klucz - świecone po ścianach ;)


Narzędzie "zemsty" ;)


            Oby jak najwięcej takich spotkań ;D Jutro wracam do domu. Zabieram kilka teł oraz żarówek do Mrowiska. Zabiorę je jeżeli pojedziemy samochodem ale jestem dobrej myśli! Pani widoczna na zdjęciach to moja znajoma Aśka studiująca obecnie we Wrocławiu Zadzwoniłem do niej kilka godzin przed wejściem do sali i zapytałem, czy nie chce kilku zdjęć ;) Używałem dwóch aparatów. Canona Rafała, który również walczył z materią  oraz mojego wiekowego Pentaxa. Niestety najważniejsze dla mnie mnie negatywy nie wyszły... Tak, przyznaję się do błędu ;) Przesadziłem z niedoświetleniem czarnych elementów co poskutkowało kiepska jakością tonalności filmu ;/ 

Zeskanuję je jak wrócę na łaski AFY ;)




Nie dawała mi dziś spokoju:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz i konstruktywną krytykę ;) !

Thank you for your comment and for the constructive criticism ;) !

Vielen Dank für dein Kommentar und für die konstruktive Kritik